אוטריווין בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האים מותר להישתמש בתרופה
עדיף שלא. אני הייתי עם סינוסיטיס וצינון חזק כל השליש הראשון. כל הרופאים המליצו שלא להשתמש בכל סוג כזה של תרופה- טיפות אף , ידוע כי טיפול מהסוג הזה גורם כעבור מס ימים לייבוש הרריות באף, ומרגיל אותן לשימוש חוזר. את יכולה להשתמש בתרופה טבעית. מי מלח- זה נמכר בבית מרקחת ומיועד בצורת תרסיס לאף.(בבקבוק כחול או ירוק- כל רופא ימליץ לך)
שמיני וחצי, כל מילה זהב... :-) בכל מקרה אפשר להתייעץ עם המרכזים הטרטולוגיים. יום נעים (איזה שמש!!!!!!) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה