האם קיימת נטיה ללדת מוקדם/מאוחר אצל נשים?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לידה ראשונה ילדתי בשבוע 37+6. מה הסבירות שגם הריון הבא יסתיים באותו זמן (בערך)? האם קיים דבר כמו נטייה ללדת אותו דבר אצל אישה? או האם כל הריון עומד בפני עצמו ואין תאריך עם סיכויים גדולים יותר ללידה? (בעלי צריך ליסוע לחו"ל בשבוע 37 ואני רוצה לנסות להעריך מה הסיכוי שיפספס את הלידה).
שירה שלום, איזו שאלה! :-) ני לא יודעת אם יש מחקרים או סטטיסטיקות בנושא. טוענים כי בד"כ הריון ראשון נמשך יותר זמן . אך כל אישה שונה מהאחרת וכל הריון יכול להתנהג שונה מקודמו. בכל מקרה עשו כל שאתם יכולים שבעלך לא ייסע בשבועות הללו לחו"ל! אכן, יש סיכוי שתלדי. אם הייתי יודעת לתת לך אחוזים ונבואה יותר מדוייקת אני מאמינה שהיו עולים אליי לרגל :-)) ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה