כדור לייבוש חלב לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני צריכ ללדת כול יום, ובהריון הקודם שלי לאחר הלידה קיבלתי את הכדור שמייבש את החלב כי אני לא מעוניינית להניק. נאמר לי עכשיו שהכדור הזה מאוד מסוכן ולא כדאי לקחת אותו ושכדאי להשתמש בשיטה הישנה של כרוב. האם זה נכון שהכדור הזה מאוד מסוכן ויכול לגרום לנמק של דם וכו' תודה, מיטל
תפני לד"ר יפת בפורום הריון ולידה המקצועי. לידה קלה ומוצלחת!
מיטל שלום, אינני יודעת לגבי הכדור. ממליצה מכל הלב לתת לתינוק/ת את החלב הראשוני הנהדר שנקרא קולסטרום שהוא כמו טיפות של זהב מבחינת תכונותיו והתועלות שלו- מלא בנוגדנים כך שמגן מפני זיהומים, עוזר במניעת צהבת, מונע אלרגיות ועוד..... לפחות תתני "צ'אנס" ותחשבי על זה.... לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה