הריון וריחות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מתנצלת על שאלה טיפשית. אני בחודש ראשון של הריון. הבעיה שאני פשוט לא יכולה לסבול את בעלי. אני לא סובלת את הריח של הבושם שלו, את ריח הגוף שלו, אפילו לא יכולה לישון איתו במיטה בגלל זה כי יש לי בחילות. יש לציין כי אין לי בעיה עם ריחות מזון, תבלינים וכו'. כמובן הבעיה לא היתה לפני ההריון כי הוא משך אותי מאוד. העם זה יעבור? זה מאוד עצוב וגם בעלי מרגיש עם זה רע.
בדויה :) שלום, כן, יש רגישות לרחוב בתחילת ההריון- נסי לבקש שיחליף בושם או שימנע בתקופה הקרובה מבושם, ניתן להחליף סבון וכו'. זה יעבור- אל דאגה! בינתיים שייתחשב. ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה