דחוףףףףף!!! בבקשה גם מהבנות!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני זקוקה להמלצה לרופא שאצלו אבצע מעקב הריון - רופא מהמרכז (אם ניתן - תל-אביב, חולון, ראשל"צ והסביבה) אני בקופ"ח מכבי, לא שוללת גם באופן פרטי. זקוקה להמלצות בדחיפות. רופא שיש לו מיכשור ואולטרסאונד במרפאתו. מעדיפה גם רופא שיוכל לבצע גם בדיקות שנדרשות בהמשך (סקירות, אולי מי שפיר וכו' - אם ניתן) בכל מקרה זקוקה להמלצה!! תודה רבה!!
ממליצה על ד"ר רפאל ברנן מראשל"צ. מקבל דרך מכבי. הטלפון מופיע בספר טלפונים של מכבי. גניקולוג מעולה וגם איש נחמד. היה גניקולוג שלי לפני הכניסה להריון ונאלצתי לעזוב אותו כי הוא לא עושה מעקב הריון בסיכון ואני בהריון בסיכון. אבל אם ההריון שלך רגיל- אין כמוהו. יש לו אולטראסאונד במרפאה אך לגבי הסקירות אינני יודעת. בהצלחה