חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 26 ועשיתי חלבון עוברי לפני כשבוע כל התוצאות בתווך הנורמה ז"א לא יצאו מהסוגריים והסטטיסטיקה היא לפי גיל 1/1256 ולפי גיל + כימי 1/739 האם התוצאות בסדר האם צריך במי שפיר
לירון שלום, ככל הידוע לי התוצאות תקינות ואינן מחייבות בדיקת מי שפיר (את בחורה צעירה והתוצאות מראות סיכון נמוך יותר מ-1:380), אך כמובן תשמעי מה אומר הרופא. בכל מקרה יש לזכור כי מדובר בבדיקת סינון בלבד המבוססת על סטטיסטיקה. רק בדיקת מי שפיר יכולה לשלול מומים מסויימים כגון תסמונת דאון, אך היא כרוכה בסיכון מסויים (לא גדול) להריון. השיקול הוא בידייך. בהצלחה