בחירת בית חולים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה הדברים שצריכים לשקול בחשבון בזמן בחירה בית חולי ללידה? כמה זמן לפני? איזה בתי חולים אתם ממליצים? שמעתי שתל השומר הוא הנפוץ ביותר, מה הטלפון שלהם? תודה!
http://www.gozalim.co.il/Htmlpage/bpregnancyb.asp?nam=10
דמיאן שלום, שאלה מאוד חשובה! כדאי לדעת מהם הציפיות שלכם מחדר הלידה ואיך אתם רואים את הלידה שלכם. לדוגמא- האם נושא הביות (שהות התינוק עם האם באופן מלא לאחר הלידה) חשוב לכם? האם אתם מעוניינים ללדת לידה טבעית? האם אתם מעוניינים להשתמש בגז צחוק כמשכך כאבים? האם אתם רוצים דולה? האם קיימת מיקלחת ושירותים צמודים בכל חדר לידה? ועוד ועוד..... לקראת סוף קורס הכנה ללידה- אפשר כבר לדעת אילו דברים חשובים ואילו פחות ואז לקבוע סיור בבתי חולים רצויים/קרובים ולהגיע מצויידים ברשימת שאלות ולהחליט. חשובה לא פחות התחושה הכללית של היולדת- אם זה מקום שבאינטואיציה נעים לה או לא- תתפלאו יכולה להיות לכך השפעה על הלידה! אל תוותרו על סיור מקדים - כל בתי החולים עורכים סיורים כאלה בחינם. תה"ש- אגף נשים ויולדות 03-5302782 לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה