איך להביא בת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי שתי בנים בבית ואני רוצה להיכנס להריון שלישי והייתי מאוד רוצה שתבוא לי בת כי אם בנים זה ממש לא קל אולי הבת קצת תרגיע אותם ותעדן אותם
עדי שלום, אני מצרפת לך קישור המסביר איך להגדיל את הסיכויים ללידת בת או בן http://www.babyworld.co.il/bba/prep/genetics/i020.jsp בתור אמא לבת יחידה בינתיים אני חייבת לציין שגם בנות יכולות להיות אנרגטיות ושובבות מאוד. הבת שלי היא "תום בוי" במובנים רבים, אבל מקסימה. לעומת זאת יש בנים שקטים ועדינים. זה יותר שאלה של אופי. בכל אופן בהצלחה.
עדי, אני שולחת לך קישור נוסף בעניין: http://www.mamy.co.il/ArticleTB.aspx?IDATB=127