דלקת ריאות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 36 להריוני. מזה כשלושה שבועות עם שפעת. בתחילת השבוע החלו כאבי גב באיזור הריאות ובבדיקה של רופא נשמעו צפצופים. כעת אני מטופלת באנטיביוטיקה למשך 10 ימים. שאלתי היא האם עלי ליידע את הצוות בבית החולים כאשר אגיע ללידה שהייתה לי דלקת ריאות. מה קורה אם תוך כדי הטיפול האנטיביוטי אני צריכה ללדת? אודה מאוד על תשובה מירי
מירי שלום, מסכנונת! ממש לא נעים............... כן, אני ממליצה ליידע את הצוות והם גם יקבלו החלטה וימליצו לך איך לנהוג במידה ותלדי תוך כדי הטיפול האנטיביוטי- חשוב לברר האם "בטוח" בהנקה. תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה