בבקשה תשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעבר שאלתי ולא נעניתי- אם לקחתי במשך תקופה ארוכה כמה סוגים שונים של אנטיביוטיקה ואני מנסה להיכנס להריון האם שימוש באנטיביוטיקה לפני כניסה להריון יכול לגרום למומים לעובר? אני מדברת על לפני הריון בסמוך לכניסה להריון ולא בהריון עצמו. האם זה מבטל את ההשפעה של החומצה הפולית?
הי שירה, קשה לי מאוד לענות על שאלתך, מצטערת :)) אין לי מידע לגבי סוג האנטיביוטיקה וכיצד הוא משפיע על גופך, האם הוא מבטל את השפעתה של החומצה הפולית? לא יודעת! על פניו לא נראה לי. באופן עקרוני, אני מבינה שעדיין לא היית בהריון, יכול להיות שגופך הוחלש מהמחלה ומהאנטיביוטיקה והיה ספוג בחומרים, אבל מכאן ועד מומים לעובר........ נראה לי שכדאי שתניחי לזה- אם הבדיקות תקינות- אז כנראה שהכל עבר בשלום! את לא מדברת על לקיחת אנטיביוטיקה בזמן ההריון כשכבר היה עובר ברחמך! (אולי בכדי שתהיי רגועה תבררי האם האנטיביוטיקה שלקחת בטוחה בזמן ההריון?) תהני מההריון טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה