הפרשות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת השבוע ה- 7 להריון. שמתי לב, שמידי פעם יש לי מעט הפרשה על התחתונית , הכוונה להפרשה נרתיקית, כמו זו שהיתה לי , באופן שגרתי כאישה, עוד לפני שנכנסתי להריון. האם זה "טבעי" שההפרשות הנרתיקיות , גם אם מידי פעם, ממשיכות גם בתקופת ההריון?
הפרשות נרתיקיות זה נורמלי לחלוטין, יתכן ואף יתרבו במהלך ההריון מכפי שהיו לפניו.
אירית, קיימות הפרשות נרתיקיות בהריון- כמובן שלא אצל כולן. רק וודאי שאינן מלוות בגרד/אדמומיות ובביקור הבא אצל רופא/ת הנשים שלך צייני זאת בפניו על מנת שיעיף מבט. שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה