תוצאות - האם תקין?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבנתי שגיל ההריון ותקינותו נקבעים לפי האולטרסאונד. על מנת לדעת אם אני הרה, עשיתי בדיקת דם (כשכבר נמצאתי בשבוע 5 + יומיים, ולא ידעתי שאני בהריון). בשבוע 5 + יומיים הבטא יצאה 9599. האם זה תקין? אגב, הבנתי שיש רופאים שלא תומכים בבדיקות חוזרות ונשנות של בטא, אלא מעדיפים מעקב אחר ההריון באטולטרסאונד. אתמול עשו לי אולטרסאונד - נמצא שאני בשבוע 5 + 6 ימים, ראו שק הריון בקוטר 13ושק חלמון. עדיין לא ראו דופק. האם כל הנתונים האלה תקינים (הבטא וגם תוצאות האולטרסאונד)? עוד שאלה - מה נהוג לעשות כעת מבחינת מעקב ההריון? האם בכלל נחוץ עוד בדיקות בטא, כי לא נשלחתי לכך.
ליהי שלום, מזל טוב! אני לא רוצה להתייחס לערכי הבטא- כי זו לא ההתמחות שלי. אך, בהחלט מה שנצפה באולטראסאונד תואם את שבוע ההריון.(לא יודעת לגבי קטרים זאת תצטרכי לשאול רופא- אך בשבוע זה צריך לראות שק+שק חלמון) בערך סביב השבוע השביעי תוכלי לצפות גם בדופק. אכן, לאחר בדיקה של קיון ההריון יש רופאים שאינם בודקים שוב בטא- הריון קיים ראיתם באולטראסאונד והבטא מעידה על קיום הריון. אני מציעה לנשום עמוק (מדריכת הכנה ללידה או לא?! :)), להירגע ולהנות מההריון המתפתח! שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה