בבקשה עזרה - דחוף!! לטל הנכבדה ולכל מי שיודעת!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תאריך וסת אחרונה 7 ינואר. ביצוע הזרעה 18 ינואר. ביום 10 בפברואר (34 ימים אחרי מועד הווסת האחרונה) עשיתי בדיקת דם להריון ואמרו לי שהבטא חיובית ואני בהריון. איך אני מחשבת את גיל ההריון, כלומר באיזה שבוע אני?
את מחשבת לפי תאריך ווסת אחרון, תעזרי באתר הזה יהיה לך קל יותרhttp://www.infomed.co.il/doPreg.asp בהצלחהההההההההההההההההההההההההההההה
אדווה שלום, איזה יופי!!!!!!!!!!! תודה לנסיכה שלנו! החישוב פשוט מאוד סופרים שבועות מתאריך הווסת האחרון. כמה שבועות עברו מאותו יום שבו החלה הווסת. ערב נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה