ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ביום חמישי עשו לי US והיה זקיק בגודל של 10מ"מ ורירית בעובי 7 מ"מ אני בודקת ביוץ בעזרת ערכה וכבר כמה ימים שמופיע קו חלש חלש מאוד בהיר ביומיים האחרונים יש לי הפרשה מאוד נוזלית (סליחה על התיאור) ואנחנו "עובדים" במרץ כבר כמה ימים טובים. עדיין אין לי כאבי ביוץ. מתי נראה לכן שיגיע הביוץ המיוחל ? אנחנו עושים יום יום כדי לא לפספס חס וחלילה.... תודה
איך מרגישים הביוץ? מה הם התסמינים?
איך מרגישים הביוץ? מה הם התסמינים?
איך מרגישים הביוץ? מה הם התסמינים?
איך מרגישים הביוץ? מה הם התסמינים?