גוונים בשיער בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי שאלה קצת מטופשת אך היא נורא מטרידה אותי. האם מותר לעשות גוונים בשיער בהריון - אני בשבוע 19. אני שואלת זאת לאור החומרים הכימים בהם משתמשים לרבות מי החמצן או מה שזה לא יהיה. האם יש סכנה ?
דליה שלום, למה מטופשת ? :)) הדעה הרווחת היום היא שאין כל סכנה לצבוע את השיער בזמן ההריון, אך קראתי כבר מס' פעמים שיש כאלה שחושבים שהחומרים הלא בריאים הללו אכן לא בריאים, גם בעצם שאיפתם וגם כי הם עלולים להגיע , אומנם במינון קטן, למחזור הדם שלנו. לשיקולך, אני יודעת שרצית תשובה מוחלטת.... אולי תנסי צבעים "טבעיים"/צמחיים שנמכרים בחנויות טבע? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה