יחסי מין והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שבוע 11 כבר 3 חודשים לא קיימנו יחסי מין,כי פחדנו והאמת מאוד מתגעגעים האם מותר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלי יקירתי, אם הכל בסדר(אין כאב , דימום, שילית פתח או סיכון להפלה וכו') ואין הנחייה שונה מהרופא..........אז כן!!!!!!! ואם הכל בסדר אין ממה לחשוש. זה חשוב מאוד לזוגיות שלכם! בהריון שמתנהל באופן תקין- העובר "שמור" ומוגן ואין לכם אפשרות לפגוע בו- צריך רק להיות יצירתיים לגבי התנוחות. והנה לינק בדיוק על הנושא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2860800,00.html תהנו :) טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה