שיעור בפנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש תשיעי להריוני ובמשך תקופת ההריון יש לי שיעור יתר בפנים "בפאות" צידי הפנים, האם זה יורד אחרי הלידה, כלומר האם תהיה נשירת השיער לאחר הלידה או שאצטרך לטפל בזה בלייזר, כרגע אני לא רוצה לגעת בזה כי אני לא יודעת אם זה יחזור לקדומות או לא? בבקשה תענו לי! תודה ויום מקסים.
לקריאה נוספת והעמקה
מאי שלום, אצל רוב הנשים שאצלם מופיעה התופעה השיער העודף נושר לאחר הלידה, לכן את צריכה עוד קצת סבלנות ..... במידה והוא לא ינשור תוכלי לטפל בכך בכל השיטות המוכרות. לידה קלה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה