בנוגע לאיסוף דם טבורי - התלבטות

דיון מתוך פורום  הריון ולידה - תמיכה

07/02/2006 | 09:20 | מאת: רוי

היי, אני מתלבטת בין בנק ציבורי לפרטי. אשמח לשמוע את דעתכן בנושא. בנוסף, שאלה: אם אחליט על שימוש בבנק ציבורי - איך מזמינים את האיסוף לקראת הלידה? תודה!!

לקריאה נוספת והעמקה
07/02/2006 | 13:42 | מאת: טלי קאופמן

רוי שלום וברוכה הבאה, לגבי בנק ציבורי - http://www.icbb.org.il/hebrew/ זו תרומה לכל דבר שאין ספק שיכולה להציל חיים! אך חשוב לדעת שהמנה אותה תרמת אינה שייכת לך, כל אדם הזקוק לה והמנה הנ"ל מתאימה יוכל להשתמש בה בארץ ובעולם ויכול להיות שבמידת הצורך ואם חו"ח תזדקקו לאותה מנה היא לא תהיה קיימת בשבילכם. השרות הוא ללא תשלום! לגבי בנק פרטי, השרות הוא בתשלום! המנה שמורה לתינוקך ולבני המשפחה כמעין ביטוח לשעת הצורך (חו"ח). יש המון חברות לאיסוף : תא לחיים, טבורית, עובריא, קריוסל, ביוקורד, הבנק של בי"ח תה"ש. ועכשיו את צריכה רק להחליט........ בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה

מנהל פורום הריון ולידה - תמיכה