קיבה מוגדלת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב הנני נמצאת בשבוע ה- 36 להריוני. בריאה בד"כ. לפני שלושה ימים עשיתי בדיקת אולטרה סאונד, והרופאה ציינה שי משקלו של העובר הוא 3 ק"ג. אבל היא גם הביעה חשש כאילו יש בעיה עם הקיבה שלו, הוא אומרת שהקיבה נראתה גדולה מהרגיל, והיא פירשה את שה בכך שאולי הטריסריון הוא דק מדי! אני נמצאת בהלם , מה זה יכול להיות באמת? האם הסבירות שיקרה מה שהיא אמרה היא גדולה? ומה המשמעות של זה? האם ייתכן כי הקיבה מלאה נוזלים? אנא, השב על שאלתי מוקדם ככל האפשר! ותודה רבה האמא המודאגת
לאמא המודאגת, פני לפורום הרפואי השכן שלנו "הריון ולידה". מקווה שהכל יסתדר לטובה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה