סימני מתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה עדיף למניעת סימני מתיחה, שמן שקדים או שמן נבט חיטה?
http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1321/xPG/245/xFT/96059/xFP/96123
דניאל שלום, הדעות חלוקות בנושא הנ"ל, יש הטוענים כי זה עניין גנטי ויש קשר לסוג העור - מי שיש לה סימני מתיחה לא היתה יכולה למנוע זאת וזו שאין לה גם אם לא היתה מורחת כלום לא היו לה. הטוענים הפוך ממליצים כך http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3928/xCT/229 בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה