מצורף לינק- אומגה 3 בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי את המאמר המצורף בלינק: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3205286,00.html והבנתי שזה מומלץ לנטול אומגה 3 במהלך הריון - רציתי לדעת האם יש השפעות נוספות, הבנתי שישנן השפעות חיוביות על העובר והאם, אך האם יש סיכון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת, תודה על הלינק. אכן ממליצים לקחת אומגה 3 בהריון, לא ידועות לי סכנות. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
מה עם ההשפעה על קרישת הדם? התיעצתי עם דיאטנית והיא לא המליצה לי לקחת על דעת עצמי אלא רק באישור הרופא המטפל. לידיעתכן