סיכוי להרות? סימנים מקדימים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בת 39 מס' חודשים קיבלתי זריקות מונופור אך ללא הצלחה להרות. החודש אני ללא זריקות. שאלתי : האם כאשר לא מופיע הפרשות לפני מועד הביוץ המשוער ז"א שבאותו חודש אני לא מבייצת? שאלה נוספת: האם חומרי "סיכה" כגון שמן תינוקות או משחה על בסיס מים או אחד מהם עלולים להפריע להקלטות ההריון? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
פני לפורום פריון האשה, או לפורום רפואת נשים , ועדיף - לרופא שלך
אביגייל שלום, לגבי הביוץ- לא מחייב שיהיו הפרשות. בנוגע לחומרי סיכה- לא פוגע למיטב ידיעתי בסיכוי להרות. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה