עצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 32 להריוני.סובלת בשלושה ימים האחרונים מעצירות-כיצד ניתן לטפל בכך?
מיי שלום, יש הרבה שיטות: 1. שתי הרבה מיים. 2. התהלכי- פשוט צאי לטיול רגלי קצר. 3. אכלי פירות יבשים, מאכלים עם סיבים- כמו לחם מלא, סלק וכו' 4. עברי לברזל עדין= ג'נטל איירון. האם את שותה חליטת עלי פטל? בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
מיי, תנסי על הבוקר לשתות 1-2 כוסות מים פושרים. טיפ נוסף: להשרות ללילה כמה שזיפים מיובשים בכוס מים חמים. בבוקר לאכול את השזיפים לאט ולשתות את המים. תתייעצי עם הרופא - לפעמים החלפת תכשיר הברזל לתכשיר אחר שמתאים לבדיקות ההמוגלובין שלך , (ולא דווקא ברזל עדין) , יוכל לפתור את הבעיה. חשוב גם להקפיד על ארוחות מסודרות. .