יציאת חלב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בשבוע 25 יש לי כול יום רטיבות בחולצה ממש כתם עגול ,האם זה נורמלי שכבר בשלב זה יוצא חלב מהשד ? אשמח לתשובה מהירה חגית
לקריאה נוספת והעמקה
הי חגית, החלב הראשוני- הקולסטרום, נוצר לפני סוף ההריון ועיתים מטפטף בחודשים האחרונם של ההריון- כך שאין סיבה לדאגה. בכל מקרה ספרי על כך בבדיקה הקרובה לרופא הנשים המלווה אותך בהריון. במידה והדבר מפריע לך קני פדים להנקה בכל פארם- יש היום מאוד דקים שמניחים בחזיה - יש גם כאלה עם פס דביק (כמו תחבושות). ערב טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה