אלטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 30+6 והיום עשיתי אולטרסאונד למעקב לסכרת הריונית מאוזנת על ידי דיאטה לפני חודשיים ביצעתי סקירה מורחבת ואגן כליה ימני היה 5.7 שנאמר לי שזו הרחבה קלה, היום נאמרלי שאגן כליה ימין 6.4 מ"מ גם הרחבה קלה- בדיקות שקיפות עורפית היו תקינות גם בדיקת דם וגם חלבון עוברי הרופא אמר שזה בסדר למרות שלא ביצעתי מי שפיר, אני בת 32 האם יש מקום לדאגה לגבי תסמונת דאון? זהו הריוני השני ויש לי בן אז גם אמרו לי שזה נפוץ מאוד אצל זכרים אשמח לקבל חוות דעת משקל מוערך היום הוא 1.8 ק"ג האם זה לא גדול מידי? תודה
פני לפורום אולטראסאונד לד"ר חזן או לד"ר יפת בפורום הריון ולידה