שאלה חשובה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לקראת שבוע שמיני ואין לי שום תופעות לוואי עם זה אומר שמשהו לא טוב בהריון.ושאלה נוספת העם אפשר לשתות משקאות מוגזים בהריון עם זה מזיק
לדינה, תופעות לוואי כן או לא וכמה, זה שונה מאשה לאשה, כך שזה לא המדד העיקרי לקביעת תקינות ההריון. חשוב שתהיי במעקב מסודר עם הבדיקות המתאימות. בעניין משקאות מוגזים, הנה תשובה של גינקולוגית: http://www.starmed.co.il/Forum/?MsgID=118869 הריון קל ונעים
דינה שלום וברוכה הבאה! עדיין יש סיכוי שיהיו תופעות לוואי במהלך ההריון . זה הולך לשני הכיוונים- אי הופעת "סימנים" אינה מעידה על אי תקינות והופעת סימנים אינה מעידה על תקינות ההריון. לגבי משקאות מוגזים- לא רצוי בהריון לשתות משקאות המכילים קפאין כגון קולה או דיאט קולה, אך לדוגמא סודה זה נהדר בתנאי שזה נעים לך (לעיתים עושה צרבת או מגביר בחילות- לא במקרה שלך). טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה