האם יש סכנה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בהריון ויש לי ילד בן שנתיים וחצי בבית. בשנה האחרונה כל חודשיים בערך, אני מתקררת עם צינון כבד, וכאב גרון ושיעול. שאאלתי היא - עכשיו שאני בהריון האם זה עלול להזיק לעובר? אני לא לוקחת שום תרופות....
שלום לך, אין לך מה לידאוג אני בהריון (ילדתי לפני שלושה חודשים) היתי מאוד חולה עם שיאול חזק מאוד היתי הולכת לרופא והיא לא היתה מסכימה לתת לי שום תרופה רק לעשות בצל עם דבש לשיאול וזה הדבר היחיד שעזר לי.ומדי פעם היתי לוקחת אופטלגין והכל יהיה בסדר עם האובר. תרגישי טוב