עד מתי.. חומצה פולית?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן טלי שוב אני נסיכה הלחוצה, קודם כל יש לך אחלה תשובות תודה! אני כרגע בשבוע 8 ויומיים ורציתי לשאול עד איזה שבוע מומלץ לשתות חומצה פולית??
לקריאה נוספת והעמקה
המלצת משרד הבריאות: http://www.health.gov.il/units/eduction/catalog/polit.htm מעבר לכך, לגבייך באופן אישי, כדאי שתקבלי את ההוראות המדוייקות מהרופא שאצלו את עושה מעקב הריון.
נסיכה יקרה, וואוווווו- תודה רבה! אני מסמיקה! לפי המלצת משרד הבריאות שלושה חודשים לפני ההריון ובשלושת החודשים הראשונים להריון. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה