הפורום הריון ולידה הפנה אותי לפה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאן ליפנות ???
ליאת, ד"ר יפת כתב לך שאת לא בפורום הנכון... הפורום המתאים לשאלתך , לדעתי בכל אופן, הוא פורום "דימומים גינקולוגיים בלתי סדירים ורפואת נשים". הבעיה כרגע היא, שהרופא יצא להשתלמות וביקש להמעיט בשאלות, אבל כדאי שתרשמי שם את השאלה. במקביל יש פורום מתאים באתר אחר - http://www.starmed.co.il/Forum/51 וגם כאן - http://www.starmed.co.il/Forum/116 בכל מקרה, זה לא יכול להחליף את היעוץ אצל הרופא שלך... אהובה
ליאת שלום, האם יש לך סיבה לחשוב שזהו הריון? האם קיימת יחסים לא מוגנים? כמה זמן לאחר איחור המחזור עשית בדיקת דם ובדיקת שתן בייתית? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה