בחילות??? דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כרגע בשבוע 8 וקצת... ועדיין לא סובלת מבחילות ,האם דבר זה יכול העיד על משהו לא תקין בהריון?
גם אני שבוע 8 +2 ותודה לאל אין לי בחילות והקאות זה לא אומר שיש בעיה בכלל, כל הריון הוא שונה יש כאלה שמקיאות ויש כאלה שלא . אני מכירה אחת שהיא בהריון כבר בחודש 5 ויש לה רק עייפות ולא שום דבר אחר וההריון שלה תקין . ותאמיני לי אם זה ימשך כך אנחנו ברוכות בשביל מה צריך את הבחילות האלו ,יותר טוב בלעדיהם. והכל בסדר אין מה לדאוג יכול להיות שזה יגיע יותר מאוחר ויכול להיות שזה לא יגיע בכלל. שיהיה בהצלחה והריון קל כיף ובריא.
תודה והללואי שימשיך להיות לנו הריון תקין וקל( אני בהריון תאומים לאחר הפרייה חוץ גופית) דרך אגב את מהפורום של ילדת האוקיינוס?