שרירים תפוסים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע ה- 20 וכואב ותפוס לי כבר כשבוע מהגב התחתון בצד שמאל, בישבן ובירך דבר שמגביל את תנועותיי. אני כבר 4 ימים בבית מחכה שזה ישתחרר כי כואב לי כשאני הולכת אני צריכה ללכת בצעדים קטנים כדי שלא יכאב, ולהיכנס ולצאת מהמיטה זה פשוט סיפור, כואב ברמות (ניסיתי ללכת לעבודה אבל הישיבה המרובה כ- 9.5 שעות רק החמירה לי את זה) ניסיתי מסג' לנשים בהריון וגם זה לא עזר, מה לעשות? מתי זה ישתחרר? תודה
שלום אני בשבוע ה- 20 וכואב ותפוס לי כבר כשבוע מהגב התחתון בצד שמאל, בישבן ובירך דבר שמגביל את תנועותיי. אני כבר 4 ימים בבית מחכה שזה ישתחרר כי כואב לי כשאני הולכת אני צריכה ללכת בצעדים קטנים כדי שלא יכאב, ולהיכנס ולצאת מהמיטה זה פשוט סיפור, כואב ברמות (ניסיתי ללכת לעבודה אבל הישיבה המרובה כ- 9.5 שעות רק החמירה לי את זה) ניסיתי מסג' לנשים בהריון וגם זה לא עזר, מה לעשות? מתי זה ישתחרר? תודה
וואוווווווו חני מסכנהההההההההההה בהחלט לא נעים! קשה לי לייעץ לך כיוון שאינני רופאה ואני לא מכירה את ההיסטוריה הרפואית שלך. אני ממליצה באם זה עדיין מציק לגשת לרופא/ה שלך. ואל תהיי גיבורה- אם קשה לשבת בעבודה על הכיסא אז תישכבי בבית! יכול להיות שהיתה בעיה שהחמירה/התפרצה עם ההריון- זה קורה לפעמים בעקבות צמיחת ההריון והשינוי במרכז הכובד. תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה