לא עניתם לי למטה....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
.
שלהבת, למה להתעסק במקרים של נשים שלא הצליחו להיכנס להריון שני אם עדיין לא התחלת לנסות?????? :) נקודה למחשבה- הרבה מכך זה בראש! אבל ככה- זה נקרא- "עקרות משנית" ויש שלל סיבות לכך- ניתוחים קיסריים או ניתוחים בטן התחתונה שגרמו להידבקויות בבטן שייפגעו בתפקוד החצוצרות, או לדוגמא גיל מבוגר יותר מההריון השני ועוד אבל , כפי שאמרתי, קודם נסי ושיהיה בהצלחה ואם ובמידה ותהינה בעיות(מנסים ולא הולך מס' חודשים) אז ניתן לבדוק זאת אצל רופא הנשים שלך- ועכשיו קחי נשימה ואל תחשבי על זה ! איך מחליטים על ילד שני? שאלה מצויינת? זה צריך להתאים לכם כמשפחה- כזוג להוסיף עוד בן/בת משפחה חדש/ה - לא רק כלכלית אלא גם פיזית ונפשית- לכל אחד השיקולים שלו- לא רק שיקולי הפער של הגיל צריכים לעמוד לנגד עינייך- וזוהי החלטה שצריכה להתאים רק לכם ולא לאף אחד אחר........ בהצלחה בכל החלטה שתחליטי/ו טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה