מנוחה לפני לידה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 33 עובדת במשרד ממשלתי ונמצאת בשבוע 38 להריוני השלישי. בהריונות קודמים ילדתי בשבוע 38 ובתחילת שבוע 39. רציתי לדעת האם נהוג או אפשרי לקחת שבועיים ימי מחלה לפני המועד המשוער היות ואני מרגישה חלשה, עם כאבי גב נוראיים, קוצר נשימה ומוגלובין נמוך. אני מרגישה שאני זקוקה לכך, אך לא בטוחה שזה יראה בעין יפה בעיני המעסיקים? אודה לתשובתך.
שולה יקירתי, טוב את עושה שאת קשובה לגוף שלך- לא כולנו עושות זאת וחבל........... אני בהחלט חושבת וממליצה לזרום עם הרגשתך- גשי לרופא והוציאי ימי מחלה, האפשרות השנייה - למיטב ידיעתי אפשר לקחת חלק מחופשת הלידה לפני הלידה - אבל , לטעמי, לא מומלץ- הרי כל יום הוא קריטי לנו במחיצת התינוק! במידת הצורך אפילו הייתי משתמשת בימי חופש! חיים רק פעם אחת, לא? :) תרגישי טוב לידה קלה ואל תשכחי לספר לנו איך עברה הלידה לילה טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה