ttts
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 16 של היריון עם תאומים זהים, אתמול בסקירת מערכות מוקדמת גליו לי את תסמונת ttts. האם משהיא בפורום חוותה תסמונת כזו, ואם כם באיזה שלב של ההיריון. אשמח לתגובות . תודה מראש
לימור שלום, יש המון המון חומר באינטרנט על הנושא הנ"ל, אני לא יודעת אם חיפשתם. הנה כמה דוגמאות שאולי יעזרו http://users.tapuz.co.il/3&2/LinkPage/Article_TTTS.htm והנה זוג שכתבו שישמחו לדבר עם זוגות במצב דומה http://www.starmed.co.il/Forum/?MsgID=102951 והנה פורום של תאומים ושלישיות- אולי יהיו שם משתתפי פורום שגם עברו הריון עם התסמונת http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=331 לגבי עוד מידע רפואי שאלו בפורום הרפואי השכן. זהו, אם יש כאן אמהות/ אבות שמכירים / עברו הריון עם התסמונת נשמח שישתפו אותנו מאחלת לכם רק טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה