התיעצות,בבקשה.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי להתיעץ. אתמול היינו אצל הפרופסור המקסים שלנו. אני אמורה להיות,עפ"י ההזרעה האחרונה,בשבוע שמיני +4 ימים אבל הרופא קבע עפ"י הUS שהגיל הינו שמיני+1 יום בלבד -האם הסטיה נורמלית? האם 16 מ"מ הינן גודל נורמאלי לשבוע זה? ואם אני לא מחוסנת לCRV וטוקסופלסמה (יש לי חתולה בבית |מיצי||מיצי|) האם עלי לחשוש חשש ממשי? תודה ו|חיבוק|
ניר שלום, קודם כל, מזל טוב! וטוב מאוד שמלווה את ההריון רופא מקסים...... יש לפעמים הבדלים של מס' ימים בין האולטראסאונד לבין התאריך המחושב עפ"י הווסת האחרונה / ההזרעה. לגבי טוקסופלאסמה- פשוט להימנע מלנקות / לבוא במגע עם הצואה של החתולה משי, כמובן אפשר ללטף אותה אבל להקפיד לרחוץ ידיים לפני האוכל וכו'- להיות קצת יותר זהירים וזהו (עברתי שני הריונות בריאים- טפו טפו- עם חתולה בבית). זהו- קיבלת ממני פטור עד הלידה מניקוי החול! לגבי גודל העובר פני לפורום השכן- הרפואי תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה