חוסר ברזל ומאכל כבד עןף או בקר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מבוללת, מצד אחד אני קוראת שמומלץ להשלים חסר בברזל בהריון על ידי אכילת כבד, ומצד שני כתבות על זה שכבד לא מומלץ בהריון בכלל, כנראה בגלל הרעלים. מישהי יכולה לעשות סדר ? תודה, שרון
שרון יקירתי, את צודקת! כמו בכל תחום גם כאן יש מיליון דעות ותלוי את מי את שואלת. אכן, בכבד יש הרבה ברזל, אך רבים אומרים שזהו אבר מלא ברעלי/פסולת של הגוף ולא מומלץ לאוכלו בעיקר בהריון! אבל, יש שלל דברים שמכילים ברזל ואפשר לאכול: קטניות, ירקות ירוקים, אגוזים,טחינה(או שומשום) עדיף משומשות מלא, לחם מקמח מלא, דגני בוקר ועוד יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
דווקא לא עדיף מלא כי הסיבים לא מתעכלים והם קושרים את הברזל וכך היוא יוצא בצואה...