דימום מוגבר לאחר סיום הנקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני נקלטתי להריון עם איקקלומין והשחת זרע+ הזרעה לאחר הלידה דממתי לכ 40 יום ואז לא היה לי מחזור כי הנקתי. בסיום ההנקה החל דימום של 40 יום נוספים, חלקו חלש וחלקו יותר מוגבר, אך סביר הרופא נשים נתן לי כדורים להפסקת הדימום- אך זה לא השפיע ואז נתן לי כדור הורמון PRIMOLUT-NOR 5MGX20TAB והמחזור הפסיק.בסיום ההורמון שוב אני מדממת כבר כ 5 ימים, אך כמות ממש גדולה, אף פעם לא דממתי כך. מה זה? דניאל
לקריאה נוספת והעמקה
דניאל שלום, פני לפורום השכן הרפואי "פורום הריון ולידה" תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה