טבור שהתעוות לאחר הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לדעת האם יש טיפול כלשהו לסימני המתיחה שנוצרו כתוצאה מהריון (אני שנתיים אחרי וחלק מהסימנים עדיין אדומים) ולטיפול בטבור שנקרע והתעוות (יש עליו גבשושיות)? הבטן ממש מקומטת! תודה רבה
שלום! אינני רופאה.. על סמך תשובות של רופאים אחדים בנושא זה: לגבי סימני מתיחה בבטן - בדרך כלל אינם נעלמים לגמרי, אלא דוהים ומתבהרים. לדעתי, את יכולה להתייעץ ולקבל מידע נוסף אצל רופא עור., וכן להתייעץ עם רופא המשפחה. אין כמו מראה עיניים, ואת זה אי אפשר לעשות דרך המחשב... כאן בדוקטורס את יכולה לרשום את שאלתך ב"פורום האינטגרטיבי לרפואת עור, אסתטיקה וקוסמטיקה טבעית". אהובה