לרופאים והורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי בן בן שנתיים ואני רוצה הפרש של 3 שנים בין ילד ראשון לשני. (אני עוד לא מנסה). רציתי לשאול 2 שאלות: 1. מה גורם לזוגות רבים להרות בקלות עם ילד ראשון ואז לא להצליח להרות עם ילד שני? 2. מאוד מפחיד אותי המחשבה שילד נוסף משמעותו בערך 2000 ש"ח פחות בהכנסה, מה אז לא מביאים ילדים?
שלום! לשאלה 1: אני לא יודעת מאיפה קיבלת את המידע הזה... למיטב ידיעתי, אם אשה נכנסה להריון פעם אחת, מירב הסיכויים שלא תהיה לה בעיה להיקלט פעם נוספת., בעיקר אם היא צעירה. יש כמובן מקרים יוצאים מן הכלל, ויש מקרים בהם אשה מנסה להיכנס להריון לאחר הפעם הקודמת, כאשר היא כבר לא כל כך צעירה, והגיל עצמו יש לו חלק בקושי להרות.