בקשר לשאלה למטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברופא אמר לי שאני ניחשבת בשבוע שישי להריון אבל הוא לא ראעה חלבון עוברי רק סק הריון הוא אמר לי ללחת לעשות בדיקת דם ולראת עם בטא עלה ולבוא אליו לביקור אבל אני מאוד מודאגת לגבי משהו קורה אצלי אז עם ניתקלת בבעיה כזו תעזרו לי בבקשה תודה
דין שלום, לצערי, רק בדיקה נוספת , הבדיקה הבאה שבה יראו דופק תוכל להסיר דאגה מליבך. יכול להיות שלא נצפה דופק כי ההריון צעיר(הביוץ היה מאוחר ממה שחישבת) וההריון תקין, אך בהחלט יכול להיות שההריון לא מתפתח. אני מחזיקה לך אצבעות ומקווה שהבטא תעלה והדופק ימצא טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה