בדיקת אולטרה סאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, עברתי בדיקת שקיפות עורפית ובמהלך הבדיקה הטכנאית הפעילה לחץ על הבטן וכעת יש לי כאב חיצוני בבטן (כמו מכה יבשה). האם יש חשש לפגיעה בעובר? בתודה מראש אור
לקריאה נוספת והעמקה
אור, אויששששששש, איזו חוסר רגישות! האם הסימן הופיע במקום? מתי זה ארע? התינוקי מאוד מוגן שם בתוך הרחם צף במי שפיר- זה מגן עליו. גם , לא עלינו, בתאונות שבהן האישה ההרה נחבלת, נדיר שגם העובר נפגע.אך ברור שלא מומלץ ללחוץ על הבטן! בכל מקרה שווה בדיקה- רק בכדי להיות רגועים- גשי לרופא שלך- (אני מאמינה שזו רק מכה שטחית). תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה