דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ביצעתי IUI ב11/12 בהיום היתי אצל רופא מטפל נאמר לי שהריון לא מתפתח והוא לא ראעה דופק, אבל בכל זאת קיבלתי הפניה לדם אבל העננין הזה מאוד מפריע לי לחיות כי רופא מטפל אמר לי שאני בשבוע שישי אבל IUI היה 11/12/05 זה לא מובן לי ולפי התחתל הזרעה לדעתי צריך לחשב זה צריך לספור שבועות מה לעשות תעזרו לי בבקשה
אוי דין מסכנונת, זה באמת קשה כל החוסר וודאות הזו :( דופק רואים משבוע 6-8 בערך. את בשבוע שישי? האם הוא ראה שק הריון? היה לי קצת קשה להבין מההודעה שלך באיזה שבוע את והאם היו שתי בדיקות אולטראסאונד או רק אחת ולמה הרופא שלח אותך לבדיקת דם? ומה הוא אמר שהמשך הבדיקות? עוד אולטראסאונד? מקווה שהכל יסתדר לטובה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה