חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתוצאות הבדיקה בסעיף גונאדוטרופין (HCG) המדד שהופיע הוא 0.13 והנורמה היא 0.20-3.00 ,ושני המדדים הנוספים הם בגדר הנורמה. עד לייעוץ מחר, ולמען הרגעת הלחץ שהגיע לשחקים רציתי לדעת מה הנתון הזה אומר, מה הוא בודק? והאם יש סיבה להכנס לפאניקה?
יסמין, אני מציעה לך לשאול את ד"ר יפת בפורום המקצועי השכן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 ואולי עוד תספיקי לקבל תשובה עד מחר.. כל טוב, אהובה
שכחתי משהו - כדאי שתרשמי בהודעה שלך את התוצאה המלאה של בדיקת החלבון העוברי. אהובה