כאב גב תחתון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השישי להריון (הריון שני, אחרי טיפולי פוריות (זריקות הורמונים+הזרקת זרע), בני בן שנה), אתמול התחיל כאב גב תחתון, לעניות הרגשתי לא מדובר בכאב שמקורו בשלד אלא באיברים פנימיים. מה יכולה להיות סיבת הכאב? האם קשור להריון?
חגית שלום, קודם כל מזל- טוב! כאבי גב תחתון יכולים ומאפיינים בהחלט חלק מההריונות, אך הד"כ מופיע הכאב בשבוע יותר מתקדם עקב שינוי מרכז הכובד המשנה את כל היציבה שלנו שוינויים הורמאנליים המשפיעים גם הם. האם סבלת לפני ההריון מכאבי גב? האם את מרימה את בנך בן השנה על הידיים? אולי נתפס שריר מסויים ללא קשר להריון? קשה לאמר ללא בדיקה. נסי לא להעמיס יותר מאשר את חייבת ולנסות לנוח בימים הקרובים ותראי איך את מרגישה ,באם לא עובר /מחמיר פני לרופא שלך. מקווה שיעבור ותרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה