שיליה נמוכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם אני בשבוע ה-16 להריוני ורופאים אמרו לי שיש לי שיליה נמוכה. האם יש מישהי שנתקלה בבעיה הזו? תנו לי פרטים למי שיודעעת. בברכה
טלי שלום, שליה נמוכה, משמעה- שליה הקרובה מאוד לצוואר הרחם. הדבר שאותו בודקים הוא האם השליה היא שלית פתח, משמע חוסמת את פתח צוואר הרחם- דבר שעלול לגרור דימום של האם ולכן מחייב ניתוח קיסרי. בשבוע שלך עדיין אין לכך משמעות,השליה זזה מעט עם הרחם הגדל ולכן תשנה מעט את מיקומה כלפי מעלה- רוב הסיכויים שתזוז מהפתח. אך כדאי לעקוב אחרי מיקום השליה במהלך ההריון. בינתיים, הרגעי ותהני מההריון שבוע טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
הנני נמצאת כרגע בטרימסטר שני של הריון ואני נמצאת במצב דומה לשלך יש לי שלית פתח מכיוון שהיא יושבת על פתח צוואר הרחם ואני גם פשוט צריכה מעקב יש מצב גם שהשליה תעלה עדין
הנני נמצאת כרגע בטרימסטר שני של הריון ואני נמצאת במצב דומה לשלך יש לי שלית פתח מכיוון שהיא יושבת על פתח צוואר הרחם ואני גם פשוט צריכה מעקב יש מצב גם שהשליה תעלה עדין