תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי טיפול ivf ראשון ואני בהריון החזרת עוברים לפני 3 שבועות בטא ראשון היה 70 אחרי יומים הבטא קפץ ל220 אתמול הערב התחילו לי כאבים בבטן התחתונה כמו כאבי מחזור ודימום קל (לא כמו מחזור) אני צריכה מחר לעשות בדיקת דם נוספת לראות את התקדמות הבטא ואני ד חוששת יש לי ממה? או שהכול נראה תקין לביינתים?
לקריאה נוספת והעמקה
שלומית, יש פורום , כאן בדוקטורס שמתמחה בנושא- הנה קישור http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 בהצלחה ותרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה