אוגמנטין והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, אנו מנסים להרות (בשנית) והנני נוטלת אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין (מינון גבוה של 875 פעמיים ביום למשך שבוע) האם כדאי להמתין החודש ולהנמע מניסיון להרות עד סיום התרופה..או שאין קשר, בברכה, מיכל
מיכל, מתי הביוץ שלך? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה
טלי הי, הביוץ אמור להיות בעוד יום יומיים ונשארו לי עוד יומיים לנטילת התרופה. רופא נשים טען כי זה לא מזיק.. ובכל זאת אני תוהה אם לא כדאי לוותר על החודש..? בברכה, מיכל
לגבי השאלה אם התרופה אוגמנטין יכולה לגרום לנזק במידה ותיכנסי להריון בזמן לקיחתה, אני מציעה לך לשאול במרכז טרטולוגי, בטלפון 02-6243669 ולהתייעץ גם עם הרופא שלך.