יחסים בהמתנה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תודה על התגובות המהירות... היום הרופא אמר לי שיש לו הרגשה שזה בת...כי הדופק מהיר... בכל אופן יש לי הרבה לחץ בבטן תחתונה וקצת צירים והרופא פשוט אמר לי להמנע מיחסים מיניים ל3 שבועות!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה נראה לי קצת מוגזם... מה אתם אומרות?
הי Q, הרגשה זה טוב...:), אך מעולם לא שמעתי על קשר בין הדופק למין העובר. יש לך העדפות מסויימות בקשר למין העובר? אני בהחלט ממליצה להמנע מיחסי מין כרגע, לפי המלצת הרופא(בגלל הצירים). את יכולה לנסות בעוד שבועיים לראות במידה ועברו הסימפטומים שהרגשת להגיע אליו שוב לביקורת ולשאול לדעתו על קיצור התקופה. בכל מקרה אל תקחי סיכונים! תנוחי ותני לגוף לנוח. עוד יהיה לכם מתי להשלים את החסר.... שבת שלום טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה