תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 8 להריון. לפני שבועיים התחילו הבחילות לכל אורך היום ולפני 3 ימים הם פסקו כלא היו. האם יש סיבה לדאגה???. לפני שבועיים עשיתי אולטרסאונד שהיה תקין ונראה דופק. מאז כמובן לא נבדקתי. האם זה יכול להסיר מעט חשש ופחדים מיותרים? תודה
מאמי שלי תגידי תודה שהם נפסקו לך... יש כאלו שממשיכות עד סוף חודש תשיעי עם הבחילות.. בהצלחה!!!
דפני, קודם כל חשוב שתהיי רגועה. לרוב הנשים שסובלות מבחילות בתחילת ההריון התופעה חולפת עד שבוע 14. מעבר לכך בחילות הם לא אינדיקציה להריון תקין. יחד עם זאת ולמרות שככל הנראה הכל בסדר, אם את לא רגועה, גשי ביום ראשון לקופ"ח ותבקשי להיבדק- רק בכדי להיות רגועה! שתהיה שבת שלום ותעדכני אותנו טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה