עיסוי פירנאום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש התשיעי ויש לי סוכרת הריון. עשיתי אתמול מוניטור והרופאה אמרה לי שהיה לי צירים כל 10 דקות- אני לא הרגשתי כלום (יכול להיות שזה צירים מדומים) שאלתי האם אני יכולה להתחיל את העיסוי -אני בשבוע 36+3
חני שלום, עיסוי פירנאום מומלץ להתחיל משבוע 34, אבל תמיד כדאי להתחיל, בגלל ההתחלה ה"מאוחרת" תשתלי להתמיד בכך עד הלידה. בנוגע לצירים, מבדילים בין צירים "מדומים"(נקראים צירי בריקסטון) ל"אמיתיים" בכך שאם נחים הצירים ה"מדומים" נעלמים וצירי לידה "אמיתיים לא נעלמים. בכל מקרה זה הגיוני וטוב שמתחילה אצלך פעילות רחמית, הרחם מתכונן ללידה המתקרבת! בהצלחה עם עיסוי (במידה ואת זקוקה להנחיות אשמח לתת) יום נעים טלי קאופמן